Informacje o dostawie

Mój kraj nie jest na liście! Co mam zrobić?

Prosimy aby nie wybierać kraju a następnie zmieniać adres e-mailem. Nie możemy zmienić adresu pańskiej dostawy po jego wybraniu. Należy nas poinformować drogą elektroniczną, po czym dodamy ten kraj.

W pośpiechu? Pobierz kopię.

Jeśli założysz konto, po zamówieniu wybranego produktu, będziesz mógł pobrać Twój dowód sprzedaży – dostępny w każdej chwili po zamówieniu!

Jesteśmy w tym SZYBCY

Zapewniamy, że dostarczymy pańśką wysyłkę na pocztę w przeciągu 48 godzin na rachunek zamówienia- zazwyczaj krócej, jeśli nie zamówił pan w weekend lub w święto państwowe.

Dokumenty zamówione po 8:00 rano, nie będą dostarczone do poniedziałku, ponieważ nasze biuro jest zamknięte w weekendy.

Możesz również pobrać elektroniczą kopię dowodu zakupu z Twojego konta, w dodatku w komplecie dokumentów wysłanych przez pocztę. Po wystawieniu Twoich dokumentów, nie jesteśmy w stanie wpłynąć na szybkość dostawy.

Prosimy zamawiać w odpowiedzniej porze, aby uniknąć rozczarowania.

Śledzenie dostawy

Oferujemy kilka serwisów Royal Mail śledzących światowe dostawy. Przy odbiorze przesyłki dodany będzie kod monitorujący, który można wykorzystać na stronie Royal Mail.

Jak mam śledzić swoją przesyłkę?

Funkcja Śledź moją przesyłkę pozwala ci na sprawdzenie ostatnich informacji o dostawie śledzonych przedmiotów.

Jeśli skorzystałeś z usług poczty, którą musisz podpisać (co nie jest usługą śledzoną) możesz nadal używać Śledź moją przesyłkę aby upewnić się czy została dostarczina. Jeśli tak, możesz zobaczyć kopię podpisu, który uzyskaliśmy.

Móżesz śledzić swoją przesyłkę przez:

Jak tego używać?

Aby użyć funkcji Śledź moją przesyłkę, należy wpisać trzynastocyfrowy numer referencyjny I postępować zgodnie z instrukcjami.

Proszę zaóważyć, że strona Royal Mail będzie miała najdokładniejsze informacje o twojej przesyłce.